Vyhledávání


Kontakt


Petr (lexorek) Sokol
ICQ: 416529097
Martin (qwurm) Šlechta
ICQ: 424938317

Náš tým

Nabíráme členy.

Kdo by...

BW Gaming s novým webem!

19.06.2009 17:45

Jak už nadpis napovídá, tak tuzemský celek BW Gaming a zároveň náš partner představuje nový web. Již před pár dny bylo na webu BW publikováno, ze se chystá nová éra BW-Gaming. Nyní BW opravdu startuje s novým webem. Názor na nový web si můžete udělat vy samy na webu BW-Gaming.

 

A teď krátky rozhovor s managerem BW Tomášem "Woody" Hladem:

Ahoj Woody, mohl by jsi se nám třošku představit. Kdo se vůbec pod nickem Woody skrývá?

Ahoj, tak jmenuji se Tomáš Hlad, bydlím v Praze a za 14 dní mi bude 18 let. Jsem u BW jako organizátor vetších turnajů a jinak hraji hru CoD2 u klanu FLASH a u společnosti inDream jsem grafik a kodér.

Nevidí se moc často aby jeden člověk zastával tolik důkežitých funkcí v tolika týmech, stíháš to? Co tě baví nejvíce hraní, manageřina nebo prace s webem a grafikou?

No.. hrát jsem začal protože mě to bavilo, grafiku a kódování dělám protože jsem potreboval pro klan web a u BW jsem protože mám větší možnosti organizace turnajů. Nejvíce ze všeho mě baví ta organizace turnajů a ta manageřina. S časem to sice moc dobré nemám, ale vždy se dá s lidma domluvit.

Nabízí se mi otázka, když jsi ten manager u BWček, co říkáš na nový web BW Gaming?
Přímo manager u BW se nedá říct... Jsem zatím jen organizítor turnajů, protože jsem teď dělal ve škole záverečné zkoušky. Takže to teď teprve přijde, ale ted k otázce... Když mi Kazdy řekl asi před měsícem, že bude nějaký nový web, tak jsem čekal, že bude nějaký světlí jako byl dříve. Tento design webu mi osobně připada trochu nepovedený. Třeba header webu mi přijde uplně nevhodný k barvám LOGA. Dále přechod z modré barvy jít k zelený podle mě není moc dobrý nápad. Skratka mi web připadá takový nepřehledný a mě se osobně moc nelíbí. Podle mého názoru tím BW gaming stratí hodně příznivců. Ten starý byl lepší.

S tím mohu jenom souhlasit... Plánuješ/te nějaké větší turnaje do budoucna?

Teď z BWckama budu organizovat LANku a do budoucna jich ještě pár mamé naplánováno i ve více hrách, ale ted je aktualní tak CoD2 LAN 27.6. S Kazdym ještě plánuji jednu velkou akci, ale zatím s tím nechceme jít na veřejnost. Dál mi jestě psalo pár klanů abych vypomáhal s jejich LANkou, ale to ještě není jisté. Když vše bude vycházet tak bych měl organizovat minimálně jednu za měsíc nějakou LANku ať už jde o CoD2, CoD4, ale i Vietcong.

Chtěl bych tobě i celému BW popřát mnoho úspěchů do budoucna, děkuji ti za ztráveny čas a ať se di daří jak v PG tak v RL.

Ja taky děkuji a přeji taky mnoho uzpěchů. Ať se daří! Ahoj :)

A teď rychlý rozstřel:

Bílo-modrá x Šedo-zelená
BW Gaming x FLASH (3 roky zkušenosti a BW jen par měsíců)
AG.CoD4 LAN x BW.CoD2 LAN (organizuju ji a jsem hráč CoD2)
Alkohol x Nealko 
PC x Dívky

 

Zdroj: www.authority-gaming.cz


www.seznam.cz