Vyhledávání


Kontakt


Petr (lexorek) Sokol
ICQ: 416529097
Martin (qwurm) Šlechta
ICQ: 424938317

Náš tým

Nabíráme členy.

Kdo by...

CoD 4 - Mumma do Insidiae

24.06.2009 15:40

Teprve před dvěma měsíci přijala švédská organizace Insidiae Call of Duty 4 mančaft okolo Jockea "fAEkE" Aberga pod jménem mo_O.se a již dnes ohlašuje jeho vůbec první změnu. Kvůli současné neaktivitě a špatnému postoji k týmu odchází dlouhodobý hráč a bezesporu kvalitní hráč Johan "jOHANzKi" Hedlund, jenž měl co dočinení s novým přírustkem v klubu Grindhouse, a sice s Adamem "Mumma" Timle-Händalem. Právě on reprezentoval celky jako Vicious and Evil, Druidz, zmiňovaný Grindhouse či nyní zesnulou sestavu Refresh a měl by týmu Insidiae dodat více motivace k hraní. Mumma si tedy našel nové zázemí a pokračuje v jeho hrací kariéře, ještě nedávno se totiž zdálo, že s hraním definitivně sekne! "Jsem velice potěšen tím, že jsem byl přijat do Insidiae a že mě kluci mezi sebe velice dobře přijali. Bude to úžasné hrát s tímto týmem. Po rozpadu F5 jsem hledal kde bych mohl hrát a věřím, že jsem udělal to nejlepší možné rozhodnutí. Jsem zase na 100% motivovaný k hraní.", prohlásil Mumma.

Sestava Insidiae Call of Duty 4
 Jocke "fAEkE" Aberg
 Johan "miRACLE" Gärtner
 Adam "Mumma" Timle-Händal
 Hampus "mySpyS" Karlsson
 Fredrik "qLimAxzU" Idh

 

Zdroj: www.cadred.org


www.seznam.cz